شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 6:28 بعد از ظهر

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


سایت کارمندان بانک توسعه تعاون بستری برای اطلاع رسانی شفاف، سریع و بدون واسطه می باشد. لطفا برای با خبر ساختن دیگر دوستان و رونق گرفتن سایت اطلاع رسانی نمائید. امکانات، قابلیت ها و مطالبِ سایت به مرور و با همکاری یکایک شما همکاران محترم تکمیل می گردد. پیشنهاد های ارزنده شما، چراغی روشنی بخش برای ادامه راه است. مطالب این سایت مستقل از سایت رسمی بانک توسعه تعاون است؛ برای دسترسی به سایت بانک توسعه تعاون به آدرس (ttbank.ir) مراجعه نمائید. "اولویت اساسی و لازم الاجرا برای تمام کاربران این سایت رعایت ضوابط و مقررات جاری و حفظ اسرار بانک می باشد".
قوانین انجمن
"اولویت اساسی و لازم الاجرا برای تمام کاربران این سایت رعایت ضوابط و مقررات جاری و حفظ اسرار بانک می باشد".
ثبت نام شما در انجمن “کارمندان بانک توسعه تعاون” به منزله پذيرش تمام قوانين ذكر شده مي باشد و با خاطيان مطابق قوانين برخورد خواهد شد :
این قوانین بدون نقص نمی باشند، فلذا از شما دوستان عزیز خواهشمندیم نظرات خود را در جهت تکمیل و تجمیع قوانینی درخور با مدیر سایت در میان گذارید. پیشاپیش متشکریم

الف - قوانین افزودن مطالب
1. تاپیک ها و موضوعاتی که مشابه آنها در فروم وجود داشته باشد، حذف یا تلفیق خواهند شد. قبل از قرار دادن مطلب، از وجود نداشتن تاپیک مشابه مطلع شوید.
2. مطالبی که منطبق بر عرف جامعه نباشد و حاوی توهین به فرد خاصی که در انجمن عضو است و یا سایر اشخاص حقوقی باشد، حذف می شوند.
3. حتی الامکان از فرستادن مطالبی که مرتبط با عنوان انجمن نمی باشد خودداری گردد. در این انجمن هدف اصلی ایجاد محفلی خودمانی و دوستانه میان شما همکاران گرامی است. لذا اولویت اصلی موضوعات این فروم، مطالب مرتبط با بانک است.
4. خواهشمند است در جهت یکسان سازی مطالب، تمامی فایلهای خود را آپلود نمایید. حتی عکس های خود را به مطلب بیفزایید و از آدرسی که در اختیارتان قرار می دهد به عکس لینک دهید. در صورت وجود هر مشکل در اضافه نمودن فایل، این موضوع را با مدیر سایت در میان گذارید.
5. چنانچه امکان افزودن فایلی به مطلب وجود داشته باشد، از لینک دادن به سایر سایتها پرهیز کنید.
6. لطفا از :
6.1 - هر گونه بحث‌ سیاسی
6.2 - هر گونه بحث مذهبی
6.3 - درج مطالب یا تصاویر غیر اخلاقی
6.4 - الفاظ و عبارات توهین‌آمیز
6.4 - لینک دادن به وب‌سایت‌های مسدود شده از طرف مخابرات
جداً خودداری شود. اینگونه مطالب با توجه به اهداف سایت که تنها دسترسی به فضایی آزاد و پاک برای همکاران است، حذف خواهند شد.
7. منابع اخبار ، مقالات و تصاویر ارسالی لطفاً قید و چنانچه منبع آن در شبکه‌ی اینترنت قرار دارد به وب‌سایت مربوطه لینک شود. بدین ترتیب ضمن مشخص شدن درجه‌ی اعتبار مطلب و حفظ حقوق پدیدآورنده، امکان دسترسی خوانندگان به مطالب مشابه و احتمالاً طرح بحث‌های جدید میسر می شود.
تبصره یک: در صورتی که وب سایت مرجع، از طرف مخابرات مسدود شده یا حاوی مطالب غیرقانونی یا غیر اخلاقی باشد، لطفاً به ذکر نام منبع بسنده و از لینک دادن به آن خودداری شود.
تبصره دو: لینک در صورتی که جنبه تبلیغاتی داشته باشد، حذف خواهد شد.
8. ارسال موضوعات (تاپیک‌های) مشابه، انحراف موضوع تاپیک و نوشتن مطالب غیر مرتبط با موضوع مورد بحث مجاز نیست. همچنین هر تاپیک را فقط در یک فروم (مناسب موضوع تاپیک) بنویسید.
9. فقط و فقط با فونت فارسی بنویسید! (مگر اسامی)
10. لطفاً از طرح مسایل و منازعات شخصی در محیط عمومی فروم خودداری کنید.
11. در جهت کاستن از حجم آف تاپیک (پست‌های غیرمرتبط یا دارای محتوای شخصی) لطفا برای نوشتن پیغام‌هایی مانند: مرسی، خواهش می‌کنم، عالی بود و...به جای نوشتن پست جدید، از سیستم تشکر(علامت + ) که زیر هر پست قرار دارد، استفاده کنید.
12. از قرار دادن مطلب در مباحث غیر مرتبط و زیرگروههای بی ربط خودداری نمایید. مباحثی که نادرست قرار داده شده باشند، انتقال داده می شوند. در صورت اصرار به این موضوع از سوی یک کاربر به وی اخطار داده خواهد شد.

ب - عنوان مطلب
1. عنوان هر مطلب می باید شرایط زیر را دارا باشد:
1.1 - به زبان اصیل فارسی (نه فینگلیش) باشد.
1.2 - گویای مطالب و محتوای مطلب باشد و از گذاشتن نامهای نامرتبط خودداری شود.
1.3 - از گذاشتن علائم و نامهایی که جنبه تبلیغاتی و یا جلب توجه دارند، خودداری نمایید. این نامها می توانند بدین صورت ها باشد: *********مهم********* ، کمکککککک، همه بخونیددددد، یه چیز توپ گذاشتم، HELP و ....
1.4 - از تکرار حروف و استفاده از علائم و نشانه های متعدد در عنوان بپرهیزید.
1.5 - عنوان نباید شامل توهین و مطلب خلاف عفت عموم باشد.
2. چنانچه شخصی در عنوان مطلب تخلف نمود، با اصلاح عنوان توسط مدیر سایت، اطلاع رسانی و درخواست اصلاح، اخطار و یا در صورت تکرار حذف نام کاربری مواجه خواهد شد.

ج - حریم شخصی افراد
1. مدیریت سایت هیچ گونه دسترسی به پیام های ارسالی و یا دریافتی افراد و همچنین کلمه ی عبور آنها ندارد و این اطلاعات به صورت محرمانه در سیستم ذخیره شده اند. مدیر سایت تنها این امکان را دارد که کاربران متخلف را برای همیشه از سایت حذف نماید و یا برای مدتی دسترسی آنها را محدود نماید.
2. در صورت ایجاد مزاحمت، این موضوع را با مدیر سایت در میان گذارید و یا کاربر مزاحم را گزارش کنید. (به لیست سیاه! در بخش کنترل پنل بیفزایید)
3. امکان جستجو در نام کاربران از طریق منوی دوستان و دشمنان در کنترل پنل موجود است. این امکان به سبب ایجاد فضایی آزاد و تبادل اطلاعات و ارتباط میان اعضای سایت قرار داده شده است.
تبصره: کاربران دارای رده های مختلف از مهمان، اعضای سایت، مدیر انجمن و مدیریت سایت هستند که تمامی آنها در برابر قوانین یکسان خواهند بود. برای رسیدن به درجه ی مدیریت انجمن و برخورداری از امکانات بیشتر در سایت، فعالیت مداوم و مثبت با رای مستقیم سایر اعضا و همچنین تعداد پستهای بیشتر در سایت لازم است. در آینده تسهیلات خاص نیز برای این اعضا درنظر گرفته خواهد شد.

د - آواتارها
1. آواتارها و یا عکس های پروفایل هرشخص می بایست در شان محیط و منطبق بر تابوهای اجتماعی و عرف فضای عمومی کشور باشد.
2. از این رو الصاق عکس هایی زننده بر حسب نوع عکس، از اخطار خصوصی به کاربر تا حذف دائم کاربر را دربرخواهد داشت.
3. همچنین استفاده از عکس های افرادی دیگر که دارای هویت اجتماعی، سیاسی و یا مذهبی خاص خود هستند، ممنوع است.
4. استفاده از عکس های متفرقه و معمول در سایر فروم های رایج بلامانع است.

ه - الصاق و دریافت فایل
1. مسؤولیت تمامی فایل‌ها و تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده است و مدیریت سایت هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن و ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. پیشنهاد می‌شود حتما پس از دریافت فایل‌ها و قبل از استفاده، توسط نرم افزارهای ویروس یاب، آن‌ها را چك کنید.
2. با توجه به سرعت پایین اتصالات اینترنتی در ایران، جهت مراعات حال کاربران دیگر، لطفاً از قرار دادن تصاویر حجیم در صفحات پرهیز کنید.
3. در صورت وجود پسورد در فایل، حتما آن را در پست و مطلب خود ذکر کنید.

و - پست های حذف شده
1. تمام نوشته‌های جدل‌آمیز (چه متعلق به فرد خاطی باشد چه فرد محق) بلافاصله یا پس از مدتی حذف خواهند شد.
2. چنانچه کاربری گمان می‌کند نوشته‌ی او اشتباها حذف شده فقط با پیغام خصوصی به مدیر مربوطه اطلاع دهد. در صورتی که آن حذف،

سایت کارمندان بانک توسعه تعاون بستری برای اطلاع رسانی شفاف، سریع و بدون واسطه می باشد. لطفا برای با خبر ساختن دیگر دوستان و رونق گرفتن سایت اطلاع رسانی نمائید. امکانات، قابلیت ها و مطالبِ سایت به مرور و با همکاری یکایک شما همکاران محترم تکمیل می گردد. پیشنهاد های ارزنده شما، چراغی روشنی بخش برای ادامه راه است. مطالب این سایت مستقل از سایت رسمی بانک توسعه تعاون است؛ برای دسترسی به سایت بانک توسعه تعاون به آدرس (ttbank.ir) مراجعه نمائید. "اولویت اساسی و لازم الاجرا برای تمام کاربران این سایت رعایت ضوابط و مقررات جاری و حفظ اسرار بانک می باشد".